نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد؛

 انتخاب شایسته‌ترین فرد برای تکمیل کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور 

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، شایسته‌ترین فردی که کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور را تکمیل کند انتخاب شود.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 05July 2024

 انتخاب شایسته‌ترین فرد برای تکمیل کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با حضور در شعبه اخذ رأی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز کار مهمی در پیش داریم، اظهار داشت: مردم استان لرستان در کنار ملت ایران، روز هشت تیرماه کار مهمی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه، به دستان و اختیار مردم، روز شنبه رئیس‌جمهور خواهیم داشت، افزود: شنبه مهربانی شکل خواهد گرفت، شنبه‌ای که رقابت را تبدیل به رفاقت خواهد کرد و کار مضاعف، همت مضاعف، کار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر را با تأیید انتخابات توسط شورای نگهبان شروع خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: در این راستا از همه هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنم دعوت می‌کنم که در محل اخذ رأی حضور پیدا کنند، رأی خودشان را به صندوق‌های رأی بیندازند.
حجت الاسلام شاهرخی گفت: شایسته‌ترین فردی که بتواند کارهای نیمه‌تمام شهید جمهور را بتواند تکمیل کند را انتخاب و در این عمل صالح و عبادت اجتماعی سهیم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار